3. Vystavení a správa účtenek

Vystavení účtenky je velmi jednoduché. V případě, že nejste plátce DPH, pak stačí vyplnit pouze celkovou částku do pole Částka a případně položku Popis. Popis a zvolená hodnota z roletky Platba, slouží pro vaši informaci a zobrazí se na paragonu.

Pokud jste plátce DPH (a tuto skutečnost zašrtli v Nastavení pokladny), pak vyplňte celkovou částku v poli pro příslušnou DPH: 15% do pole Částka vč. 15% DPH a 21% do pole Částka vč. 21% DPH.

Po stisknutí tlačítka Pokračovat, se zobrazí stránka se souhrnem informací, které jste zdal(a). Jedná se pouze o krok pro kontrolu případného překlepu např. v částce. Stisknutím tlačítka Vystavit účtenku uložíte a odešlete na server FÚ. Automaticky obratem účtenka získa kódy BkP a FIK, které se zobrazí na pargonu, příp. na obrazovce. Účtenku je možné ihned vytisknout anebo v dalším kroku odeslat na emailovou adresu zákazníka.

 

Přehledy

Přehled vydaných účtenek naleznete pod odkazem v horním menu pod odkazem Účtenky.

Máte možnost zvolit si přehledy a součty za konkrétní období (např. dnes, včera, tento týden, tento měsíc, atd.). Pokud má uživatel nastavena práva Prodej, pak vidí vždy jen přehled za aktuální den. Zobrazený přehled je možné uložit ve formátu csv pro Excel.

Gratulujeme, nyní již evidujete vaše tržby systémem EET. V posledním kroku se dozvíte o údržbě programu a archivování.