1. Co potřebuji udělat před prvním spuštěním pokladny babišovka

Rozhodli, jste so pro naši EET pokladnu? Pak děkujeme za vaši důvěru a zde najdete podrobný popis jak ji spustit.

K odeslání účtenky je vyžadován certifikát, který vydává příslušný Finanční úřad. Jako první krok musíte požádat o autentizační údaje a to buď na příslušném Finančním úřadě nebo přes jejich www stránky http://adisspr.mfcr.cz/adistc/adis/idpr_pub/eet/eet_sluzby.faces . Jakmile budete mít tyto údaje, je nutne vytvořit certifikát a zadat alespoň jednu provozovnu. Postupujte dle videonávodu zde:

 

Jakmile budete mít certifikát, vyplňte jednoduchou registraci na babisovka.cz. Stačí zadat vaše identifikační číslo (IČ) a většinu údajů načteme ze systému ARES. Dále je potřeba vyplnit jméno kontaktní osoby, telefon a email. Poté budete přihlášeni do členské sekce, kde jsou uvedeny platební údaje pro vaši firmu. Platbu si můžete navolit tak, jak vám to vyhovuje - např. každý měsíc trvalým příkazem, na čtvrt roku, atd. Pokladnu také platíte, jen když ji potřebujete. Např. pří sezóním prodeji jen přes léto nebo zimu. Prosím, pečlivě opište při platbě váš variabilní symbol (v.s. =  vaše IČ), při špatném zadání nedojde ke spárování s vašim účtem a pokladna se po uplynutí datumu splatnosti automaticky deaktivuje.

Certifikát spolu s heslem nahrajete přes formulář, který je také uvedený ve vaší členské sekci. Tyto položky jsou nutné k odeslání účtenky na server FÚ a získání kontrolních kódů pro účtenku. Pokud si vygenerujete nový certifikát, je nutné jej také znovu nahrát na náš server.

Nyní můžete přejít do vaší pokladny babišovka. Pokračovat na další krok návodu.